2017-03-26

Atostogos: Vokietija, Šveicarija

Pasakykit man, kas nemyli atostogų? Nebent tie, kurie per daug myli savo darbą (nors būkim teisingi, kelionės irgi dažnai yra darbo dalis), neturi tam laiko (vėl gi nepasiteisinimas, o ne tik nemokėjimas tinkamai išnaudoti savo laiko), ar negali skirti finansų, nors gyvenant naujųjų medijų ir socialinių tinklų valdomame pasaulyje atostogauti pigiai yra lygiai taip pat paprasta, kaip kadaise mūsų tėvai ar seneliai džiaugėsi parduotuvėje gautais  apelsinais ar bananais, tik reikia nepražiopsoti laiko, kada ateiti, skirti šiek tiek laiko eilėje atstovėti ir laimikis - tavo! :)

Ir aš atostogavau, džiaugiausi kiekviena diena, valanda ir minute. Daug šypsojausi, ilgai miegojau, pamačiau daugiau nei tikėjausi, nes mano planas buvo pabūti su seniai matytais brangiais žmonėmis, pailsėti, gerai išsimiegoti, negalvoti apie namuose laukiančius darbus ir kas bus, kai šis neapsakomai geras laikas baigsis. Aš atostogauti išskridau turėdama tik 3 tikslus: pailsėti (išsimiegoti), pakeisti aplinką ir su ja susipažinti bei grįžti su pilna galva naujų idėjų, jog nežinočiau, nuo ko pradėti, tik šįkart gerąja prasme. 

Planą įgyvendinu ir dar su kaupu. Galbūt todėl pagaliau čia rašau, rodau ir dalinuosi viskuo, kas man taip patinka, kas taip veža gyventi ir daryti daug, kalnus versti, su visomis emocijomis, irzlumo protarpiais, užmiegotom akim, plačiausiom šypsenom, tingėjimo minute ir viskuo, viskuo, kas mane daro manimi.

Už tai, kad savanaudiškai myliu gyvenimą. Už tai, kad geriausia, ką galiu padaryti čia ir dabar, tai GYVENTI GYVENIMĄ.

Akimirkos iš man supernerealiai(jau dabar ir nostalgiškai)gerųatostogų!
Susipynę dienos ir nuotraukos iš Vokietijos ir Šveicarijos mažųjų turistinių miestelių, kurie dar buvo visai tušti. 

Tačiau galėjau savanaudiškai plačiai vaikščioti gatvėmis, dar garsiau juoktis ir mėgautis puikiu oru! 

























XO XO,
Kitokia Savanaudė


Komentarų nėra: